Ceea ce nu avem...

Era primavara, dar as fi vrut sa fie vara: zile calde si plimbari prin parc.

Era vara, dar as fi vrut sa fie toamna: frunze multicolore, aer curat si racoros.

Era toamna, dar as fi vrut sa fie iarna:  zapada minunata si bucuria sarbatorilor.

Era acum iarna, dar as fi vrut sa fie primavara: caldura si natura inflorita.

Eram copil, dar as fi vrut sa fiu adult: sa am libertate si respect.

Aveam 20 de ani, dar as fi vrut sa am 30: sa fiu matura.

Eram la mijlocul vietii, dar as fi vrut sa am 20 ani: tinerete si spirit liber.

Eram pensionara, dar as fi vrut sa fiu la mijlocul vietii: sa fiu plina de vitalitate si putere.

Aveam o familie, dar mi-as fi dorit sa stau la camin: sa invat sa fiu independenta si responsabila.

Eram singura, dar as fi vrut sa fiu casatorita: sa am pe cineva alaturi si copii.

Aveam copii, dar as fi vrut sa am timp si pentru mine: sa ma pot odihni si sa nu am atatea griji.


5 comentarii:

  1. Frumos. E bine ca ai realizat toate astea acum.. Ar trebui sa invatam sa apreciem ce avem si cum suntem :)
    Si sa avem rabdare pana trecem prin toate..

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este, Aniri, bine spus! Sa avem rabdare pana trecem prin toate, sa ne bucuram de aceste momente si sa fim multumitori cu ceea ce avem. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai... chiar ma gandeam sa scriu ceva. Am ceva in minte, asa ca... fii pe faza!

    Ma bucur sa vad ca sunt persoane interesate. Am sa scriu mai des, insa daca reduc numarul gandurilor si cuvintelor doar la cele folositoare, mi-e teama ca ramane un numar infim. Si apoi ar insemna sa ma exteriorizez si mai mult...

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunat articol!

    Cat de bine descrii natura omului, in aceste cuvinte frumos alese. Cred ca nu exagerez deloc daca as spune ca acest articol este un tezaur in domeniul naturii omului.

    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere