Trei in Unul


”Dumnezeu este unul în esență și trei în ce privește persoanele. Nu este nimic contradictoriu cu privire la aceasta. Dacă aș spune că Dumnezeu este unul în esență și trei în esență atunci am avea o contadicție de bună credință pe care n-ar putea-o rezolva nimeni. Atunci creștinismul ar fi irațional și absurd. Trinitatea este un paradox dar nu o contradicție. Un paradox este o contradicție aparentă care, la o examinare mai atentă, poate fi rezolvată.” (R.C. Sproul)

Între Tatăl, Fiul și Duhul Sfânt există o comuniune, o armonie, o relație intimă. Fiul îi este supus Tatălui din plăcere, pentru că așa dorește, iar Tatăl Îl înalță și Duhul Sfânt arată spre Fiul și Tatăl. 
“Acesta este Fiul Meu Prea iubit, în care Îmi găsesc toată plăcerea” a spus Tatăl despre Domnul Isus. (Matei 3:17)

2 comentarii:

  1. Anul asta am studiat si eu Trinitatea :)
    E extraordinar!!!
    Sunt fascinata de relatia si unitatea din Trinitate... Cu cat ma gandesc mai mult cu atat sunt mai uimita si coplesita sunt, dar in acelasi timp imi dau seama ca inteleg foarte putin.
    Acum inteleg in parte, dar va veni o zi cand voi cunoaste deplin :) :) :) :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este. Cred ca este mult mai mult decat ne putem imagina, gandi, sau intelege.
    Ai citit o carte? A fost un studiu personal sau la facultate?

    RăspundețiȘtergere