Motivul blogging-ului

Nu sunt adepta blogurilor, ci a traditionalelor jurnale scrise si tinute departe de privirile celorlalti. Cred ca in jurnal, in comparatie cu blogul, esti mult mai sincer -scrii cele mai ascunse ganduri - si mai subiectiv.

Motivul pentru care am decis sa scriu un weblog este pentru ca Domnul a pus in mine abilitatea de a ma exprima cel mai bine in scris, si ma rog ca El sa se foloseasca de aceasta pentru a ajunge la inimile celor care sunt in cautarea personalitatii lor, a identitatii, a scopului pentru care sunt aici, in aceasta lume.


C.S.Lewis spunea: Când mă întorc la Hristos, când mă predau pe mine însumi personalităţii Lui, atunci încep pentru prima dată să am cu adevărat propria-mi personalitate.”

In momentul in care ne apropiem de Dumnezeu avem o personalitate. El stie pentru ce am fost creati si El ne cunoaste cel mai bine, mai bine chiar si decat noi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu