Cateva lucruri care ma fac fericita

- sa stau sa-L ascult pe Dumnezeu si sa-I vorbesc;
Dupa ce ma rog, dupa ce vin inaintea Lui cu problemele mele, cu framantarile mele, radiez.

- sa-I cant Domnului;
Cand sunt trista, iau chitara in mana si Ii cant Domnului.

- familia mea;
Nepotelul meu a adus o raza de bucurie in casa. Felul in care isi arata dragostea este de a te cuprinde in brate.


- prietenii mei;
Ii multumesc lui Dumnezeu pentru cei pe care i-a pus langa mine, care ma sustin, ma sfatuiesc, si-mi arata ca le pasa de mine.

- sa hranesc pasarile;
Imi place sa ma opresc si sa dau de mancare pescarusilor, vrabiutelor si porumbeilor.

- sa stiu ca sunt iubita;

4 comentarii:

  1. E minunat cand pasarile iti mananca din palma, pt moment le dispare teama

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai rar se intampla sa manance din palma mea. De regula le arunc pe jos bucatele de paine.
    Doar papagalul meu manca din palma. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cineva spunea ca daca Dumnezeu ar hotari sa ne daruiasca doar lucrurile pentru care Ii multumim, probabil nu ar mai exista nici un om pe pamant.

    Cand toti oamenii sunt din ce in ce mai nemultumiti datorita atator lucruri, ma bucur sa cunosc o tanara nonconformista. Imi plac gandurile tale si doresc ca acestea, cat si multe altele de genul acesta sa fie o realitate continua a vietii tale.

    Dumnezeu sa te binecuvanteze!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Amin! Si pe tine sa te binecuvanteze si sa ti se descopere tot mai mult!:)

    RăspundețiȘtergere